duminică, 4 februarie 2018

Dovada nr. 33 – Înțelegi Esența Mesajului lui Iisus?




Gândiți-vă pentru o clipă doar la următoarea afirmație:

    "Bună, numele meu este Iisus. Te iubesc profund. Te-am iubit de când ai fost conceput în uter și te voi iubi pe veci. Am murit pentru tine pe cruce pentru că te iubesc atât de mult. Râvnesc la o relație iubitoare cu tine. Îți voi îndeplini toate rugăciunile tale prin iubirea mea. Dar dacă nu te lași in genunchi ca să mi te închini și dacă nu MĂNÂNCI corpul meu și BEI SÂNGELE MEU, atunci TE VOI INCINERA CU O DURERE INIMAGINABIL DE CHINUITOARE ÎN FOCURILE IADULUI PE VECI BWAH HA HA HA HA HA! "









Da, acesta este mesajul central al creștinismului. A se vedea Ioan 6: 53-54 și Marcu 16:16.

Gândiți-vă la acest mesaj. Avem o ființă care, conform modelului standard al lui Dumnezeu, întruchipează iubirea. Cu toate acestea, dacă nu te pui în genunchi și nu te închini lui, vei fi torturat fizic pentru eternitate. Ce fel de iubire e asta?

Absurditatea totală și contradicția mesajului de bază al lui Iisus ar trebui să vă facă clar faptul că Dumnezeu este imaginar.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu