joi, 13 aprilie 2017

Bizara poveste a răstignirii lui Iisus Hristos



Te-ai gândit vreodată cât de bizară este povestea crucificării? Imaginează-ți ființa atotputernică, atotștiutoare, creatoare a universului, stând pe tronul său magnfic în rai. Se uită în jos spre Pământ și-și spune:
Oameni ăștia răi de pe Pământ. Nu-mi place ceea ce fac. Toate aceste păcate.
Din moment ce sunt o ființă atotștiutoare, știu exact ce fac oamenii și înțeleg de ce fac fiecare păcat. Din moment ce am creat oamenii în propria imagine și am programat personal natura umană in creierul lor, sunt autorul direct al tuturor acestor păcate. În momentul în care i-am creat, am știut exact  ce se va întampla în fiecare zi cu fiecare ființă umană până la ultima nanosecundă, pentru eternitate. Dacă nu mi-ar fi plăcut cum o să devină, aș fi putut pur și simplu să-i schimb când i-am creat. Și cum sunt perfect, știu exact ce fac. Dar să ignorăm toate astea. Îi urăsc pe toți oamenii ăștia care fac exact ceea pentru ce i-am creat și am știut de la început c-o vor face. Urăsc asta! Am incercat să omor toți oamenii  și toate animalele odată în potop. Asta cu siguranță nu a rezolvat problema.
Deci iată ce voi face. Voi insemina artificial o virgină. Ea va da naștere unei versiună incarnate a mea. Oamenii eventual îl vor crucifica și îl vor omorî. Asta, în final, mă va face fericit. Da, să mă trimit pe Pământ și oamenii să mă răstignească - asta mă va satisface. Mă simt mult mai bine acum.



Nu are sens, nu-i așa? De ce o ființă atotștiutoare ar avea nevoie ca oamenii să îl omoare (Iisus e Dumnezeu, la urma urmei) pentru a fii fericit? Mai ales când  este un zeu perfect care a pus totul în mișcare exact cum a vrut? Toată povestea crucificării este absurdă de la început până la final, dacă chiar te oprești să te gândești la asta.
Dacă crezi în povestea lui Iisus, Iisus in mod evident știa ca este Dumnezeu. In Ioan capitolul 14, versetul 8 găsim asta:

Filip i-a spus, "Doamne, arată-ne nouă Tatăl și vom fi satisfăcuți". Iisus le-a spus: "Am fost atât de mult timp cu voi și cu toate acestea, încă nu mă cunoști, Filip? Oricine m-a văzut pe mine l-a văzut pe Tatăl".

Ceea ce te face să te gândești la faimoasa lamentare a lui Iisus în Matei 27:46:
Cam în a noua oră Iisus a țipat, "Eloi, Eloi, lama sabachthani? ", ceea ce inseamnă, "Dumnezeul meu, Dumnezeul meu, de ce m-ai uitat? "

Dacă Iisus este Dumnezeu, atunci ar fi vrut să spună, de fapt: "Eu, Eu, de ce m-am uitat? ". Ceea ce nu are sens deloc.
Motivul pentru care răstignirea nu are sens este faptul că Dumnezeu este imaginar.





Un comentariu:

  1. Da....o stupizenie care nu poate fi explicata si depasita decat invocand inutil ,,vointa si caile nepatrunse ale dzeului"...sau ,,minunile" !!
    O tampenie sau o contradictie poate explicata ca fiind ,,minune" ! - ,,un dzeu atotputernic....trimite pe.... fiul (dar care e tot ,,el") pentru a fi o jertfa tot...LUI (dzeu....dar care cumva e si ,,fiu" !!) - Imbecilii vor zambi condescendent si vor spune ca ,,caile domnului sunt nestiute".... :))) - Sigur - in acest caz - nici cei care l-au crucificat....si chiar si Iuda - nu au facut altceva decat sa implineasca voia ,,dlui" ....Si a lui Isus...care e tot ,,dzeu"".
    O increngatura de aberatii si idiotenii...care nu poate fi explicata decat citind ,,dogma" - zic unii...Ei nu stiu sa explice - dar trimit la scrieri din acestea....sau la ,,sefei" ca ,,vasile"...,,augustin" etc.
    Sigur - majoritatea imbecililor sunt ,,fara carte" sau ,,analfabeti functionali" (suntem campioni la asa ceva...) - de aceea si ,,marii scoliti in ale dogmei" - sunt tot niste analfabeti functionali...sau, macar sarlatani !!!
    O persoana care nu a mai suportat ,,sarlatania" la care era partas, el nefiind in categoria analfabetilor de fapt ori functionali, a fost autorul cartii ,,Spovedania unui preot ateu" - ION AION.

    RăspundețiȘtergere