sâmbătă, 3 martie 2018

Dovada nr. 38 : A Se Vedea Rata Divorțurilor la Creștini



 
Dacă ai fost vreodată la o căsătorie creștină, știi că e de importanță majoră. Ai preotul sau pastorul stând in fața cuplului, citind din Biblie și rugându-se. Ceremonia are loc într-o biserică -- casa lui Dumnezeu. Zeci sau sute de martori sunt acolo. În fața lui Dumnezeu, a un reprezentant al acestuia și a tuturor acestor martori, un cuplu declară că s-au căsătorit "până când moartea ii va despărți".
Credința creștină atribuie un păcat mare divorțului. De exemplu, în Matei 5:32, Iisus spune:
Dar vă spun vouă că oricine care divorțează de soția lui, excepție fiind  cazurile de infidelitate din mariaj, o face pe aceasta să devina o adulteră, iar oricine se va căsători cu femeia divorțată va comite adulter.
În Matei 19:9, Iisus repetă acest sentiment:
Vă spun vouă că oricine divorțeaza de soția sa, excepție fiind infidelitatea în mariaj și se căsătorește cu altă femeie comite adulter.
Adulterul este o problemă gravă in credința creștină. În primul rând, una din cele 10 porunci interzice în mod clar adulterul. Mai rău, in Levitic 20 găsim asta:
Dacă un barbat comite adulter cu soția vecinului atât infidelul cât și infidela să fie uciși.
Adulterii primesc pedeapsa cu moartea. E clar că Dumnezeu și Iisus vor ca creștinii să stea căsătoriți toată viața.

www.BibliaPentruSceptici.ro
Deci hai să revizuim. Când un cuplu creștin se căsătorește, avem toate aceste forțe care ar trebui să îi țină căsătoriți:
1. Mariajul are loc in prezența lui Dumnezeu...
2. ... în Casa acestuia...
3.... în fața reprezentantului acestuia (preot sau pastor)...
4. ...și în fața multor martori creștini.
5. Cuplul se presupune că se roagă înainte și după căsătorie pentru o căsnicie bună.
6. ... la fel ca toți martorii...
7. ... și ca preotul/pastorul...
8. Cuplul știe că dacă divorțează/ se recăsătoresc, este un act de adulter...
9. ...pe care Dumnezeu l-a interzis...
10. ...și despre care Biblia spune că se pedepsește cu moartea.
Și nu uitați această vorbă importantă din ceremonie: Ce Dumnezeu a unit, să nu fie om să poată destrăma. Acum gândiți-vă la asta. Dumnezeu este atotputernicul, atotștiutorul creator al universului. Dacă Dumnezeu împreunează ceva, nu ar trebui să fie imposibil de destrămat? Nu e asta ceea ce înseamnă să fii atotputernic?
Știind toate astea și știind că o ființă atotputernică, ce răspunde la rugăciuni are grijă de viețile unui cuplu creștin, ghidându-i în spirit și așa mai departe, la cât te-ai aștepta să fie rata divorțului pentru creștini? Clar, ar trebui să fie 0.

www.BibliaPentruSceptici.ro
Dar când ne uităm la statisticile de divorț ale cuplurilor americane și comparăm ratele de divorț la creștini și necreștini, găsim această statistică ciudată: rata divorțului între creștini este la fel ca a restului populatiei. Nu contează dacă cuplul este creștin sau nu. Conform acestui articol, "Deși este alarmant că creștinii convertiți au șanse mai mari de a avea un divorț decât ceilalți, lucrurile stau așa de ceva timp", a spus George Barna, președinte al Grupului de Cercetare Barna. "Sunt milioane de moduri a analiza informația, dar nu contează cum o grupezi, pentru că este ușor de observat că creștinii divorțează la fel de des ca non-creștinii. "

Motivul pentru rata mare a divorțului este lesne de înțeles: Dumnezeu este imaginar.


Un comentariu:

  1. Numele meu este Lilian N. Aceasta este o zi foarte plină de bucurie din viața mea, datorită ajutorului pe care mi l-a oferit Dr.saguru, ajutându-mă să-l recuperez pe fostul meu soț cu vraja sa de magie și dragoste. Am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de groaznic, deoarece soțul meu mă înșela într-adevăr și căuta un divorț, dar când am dat peste e-mailul Dr.saguru pe internet despre cum a ajutat atât de mulți oameni să-și recupereze fosta și ajuta la fixarea relației. și face oamenii să fie fericiți în relația lor. I-am explicat situația mea și apoi îi cer ajutorul, dar, spre surprinderea mea, mi-a spus că mă va ajuta cu cazul meu și aici sărbătoresc acum pentru că soțul meu s-a schimbat complet definitiv. El vrea întotdeauna să fie lângă mine și nu poate face nimic fără prezentul meu. Îmi place foarte mult căsnicia mea, ce mare sărbătoare. Voi continua să depun mărturie pe internet pentru că Dr.saguru este cu adevărat un adevărat jucător de vrăji. AI NEVOIE DE AJUTOR APLICĂ ACUM CONTACT CU DOCTORUL SAGURU ACUM VIA E-MAIL: drsagurusolutions@gmail.com sau WhatsApp +12098373537 El este singurul răspuns la problema ta și te face să te simți fericit în relația ta. și este, de asemenea, perfect în
    1 VRAIE DE IUBIRE
    2 CÂȘTIGĂ EX ÎNAPOI
    3 FROTUL MIEREI
    4 PROMOVAREA VRAJELOR
    5 PROTECȚIA VRAJELOR
    6 VRAIA DE AFACERI
    7 VRAJA MUNCĂ BUNĂ
    8 VRAJA LOTERIEI ȘI VRAJEA CAZULUI CURȚII

    RăspundețiȘtergere