sâmbătă, 21 aprilie 2018

Dovada nr. 42: Ascultați când "Dumnezeu grăiește"


Dacă știi un grup de creștini devotați, îi vei auzi zicându-și (și chiar zicând celor din afara grupului) lucruri de genul:
Eu și soțul meu nu știm ce să facem în această situație. Ne vom ruga la Dumnezeu ca să vedem ce ne spune.
Conform preoților și tele-evangheliștilor, Dumnezeu le vorbește și lor frecvent.
Cu alte cuvinte, creștinii cred că Dumnezeu le transmite mesaje divine adepților săi ca răspuns la rugăciune. Creștinii chiar cred că mărețul, atotputernicul, atotștiutorul creator al universului le vorbește în mod personal și le ghidează deciziile.
www.BibliaPentruSceptici.ro
Să ne gândim la asta. Să presupunem că atotputernicul, atotștiutorul creator al universului le trimite mesaje personale tuturor creștinilor. Nu te-ai aștepta ca cei care primesc aceste mesaje să ne depășească pe noi ceilalți din orice punct intelectual? Nu te-ai aștepta ca cineva ghidat de Dumnezeu să fie un geniu? Nu ar trebui ca fiecare student creștin să aibă un scor perfect la fiecare test prin simpla rugăciune pentru răspunsuri?
Imaginează-ți, de exemplu, că un creștin are probleme în a decide ce culoare să aibă canapeaua pe care vrea să o cumpere. Se roagă la Dumnezeu pentru ghidare. Nu te-ai aștepta ca atotputernicul, omniscientul creator al universului, să vină cu un mesaj atât de puternic încât ne lasă pe toți cu gura căscată? De exemplu, nu te-ai aștepta la un creștin să spună:
Știi, m-am rugat la Dumnezeu să decid ce canapea să cumpăr și m-am trezit auzind vocea Lui în capul meu! Și începe să-mi zică cum să construiesc un reactor cu fuziune nucleară care să rezolve toate problemele de energie ale lumii! E o chestie nebunească de genul unui Tokamak pompat de un laser. Nu am nici cea mai vagă idee despre ce vorbea, dar am fost vasalul pentru spiritul lui și am transcris mesajele și diagramele pe care Dumnezeu mi le-a transmis în aceste 14 caiete. Poți vedea acum că avem detalii complete pentru construirea unui reactor perfect, care nu poluează si nu este scump -- Slăvit fie Domnul!
Da, la asta te-ai aștepta de la atot-puternicul, atotștiutorul creator al universului, dacă ar fi real. Te-ai aștepta ca mesajele trimise de Dumnezeu să ne spulbere cu geniul lor.
Faptul că mesajele lui Dumnezeu către creștini sunt complet triviale ne spune că Dumnezeu este imaginar. Ce primește un creștin de obicei este un mesaj de genul: "Cumpăr-o pe cea roșie". Mesajul acesta este evident creierul creștinului luând o decizie, pentru că Dumnezeu e imaginar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu