vineri, 12 mai 2017

Iisus: te iubesc, însă dacă nu faci cum îți cer... te las să arzi în focurile iadului


Pur și simplu ia un moment să te gândesti la următoarea afirmație:


    "Buna, numele meu este Iisus. Te iubesc profund. te-am iubit de când ai fost conceput în uter si te voi iubi pentru eternitate. Am murit pentru tine pe cruce pentru că te iubesc atât de mult. Am mult timp pentru a avea o relație personală iubitoare cu tine. voi raspunde la toate rugaciunile tale prin iubirea mea. Dar dacă nu te pui pe jos in genunchi șinu te închina mie, și dacă nu MANANCI corpul meu și NU BEI SÂNGELE MEU, atunci TE VOI INCINERA CU O DURERE INIMAGINABIL DE SINUOASĂ ÎN FOCURILE IADULUI PENTRU ETERNITATE BWAH HA HA HA HA HA! "


Da, acesta este mesajul central al creștinismului. 
Uita-te in Ioan 6: 53-54 și 15: 5-6 și Marcu 16:16.


www.BibliaPentruSceptici.ro


Gândiți-vă la acest mesaj. Avem o ființă care, în funcție de modelul standard al lui Dumnezeu, întruchipează iubirea. Cu toate acestea, în cazul în care nu te pui în genunchi și nu te închini, vei fi torturat fizic pentru eternitate. Ce fel de iubire e asta?





Imbecilitate totală și contradicția mesajului de bază al lui Iisus ar trebui să facă totul evident pentru tine: 

Dumnezeu este imaginar.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu